lördag 31 januari 2009

bartender


Sådär.
Nu var det jobbiga över.
Jag var faktiskt skitnervös innan mitt pass i baren, det var ändå 6 månader sedan jag jobbade och jag har ju faktiskt bara jobbat i bar i ca 3 månader och det mesta som gick var GT och Dry Martini. Så självklart var jag lite extra nervös inför detta pass för jag visste att det säkert skulle bli stort tryck. Iofs trodde jag att jag skulle få stå i ölbaren där det endast serveras öl eftersom jag var ny, men så blev inte fallet. Jag hade hand om ena sidan av den största baren ensam och jag skötte det fan bra! Det gick mycket bättre än förväntat och de var bara 1 drink som jag inte kom ihåg hur den var och tjejen som beställde den visste inte heller vad det var i den, så jag gjorde en sex on the beach till henne istället och hon blev nöjd. Det var så jävla roligt och jag vill jobba igen igen igen igen. Jag älskar att vara dealer, det är någonting jag alltid kommer komma tillbaka till. Men bartender är ju bara sååå roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar