fredag 22 april 2011

Morgonmys

Godmorgon allihopa! Idag kommer det finbesök från Skåne. Magnus släkt kommer för att fira Willes namngivning imorgon. Det ska bli kul att träffa dom igen, det brukar ju inte bli så många gånger på ett år så man får suga i sig allt Skåne så gott det går när dom väl är här. På bilden är det lite morgonmys med Wille. Finns inget bättre! Precis när vi vaknat mår Wille som allra bäst och ligger och jollrar och myser och gosar. Då njuter jag.

Idag ska jag göra de sista förberedelserna och sen ska vi ut och käka allihopa. Det ska bli spännande. 8 vuxna 2 barn och 1 bebis. Se hur det går :) Men i övrigt blir nog dagen rätt så lugn. Långfredag ska väl vara sån, det får man höra varje år av mina föräldrar "När vi var små, då fick man inte ens spela kort på långfredan, bla bla bla" Känner ni igen er? :)

1 kommentar:

  1. Jag kontakta företaget igår :) dom kommer skicka produkten du vann på tisdag! :) Hoppas du har en bra helg :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar