onsdag 15 juni 2011

Prenumeration

Godmorgon. 9.30 väckte Wille mig. Skönt! Sedan har vi bara suttit och myst i vardagsrummet framför lite barnprogram tills nu. Nu ska han äta gröt och sen ska vi leka lite till. Sen är det dags för Wille att sova igen. Så idag har jag bestämt mig för att komma ikapp mina prenumerationer. Jag är utsövd som aldrig förr och jag bara känner för att krypa upp i soffan! Jag har massa tidningar som bara ligger på vänt. Jag har nämligen inte läst en tidning sedan Wille kom. Så nu är det jag som sätter mig i soffan och bara läser så fort jag får lite tid över.

Idag ska jag och Wille på Poolparty. Det är med mammamaffian så vi blir nog kanske 8 mammor och 8 bebisar som träffas och fikar och badar. Härligt nu när det är lite sommarvärme igen (utan att åska då). Sen ikväll ska jag och Magnus köra skift. Först ska han ut med sitt jobb och dricka en afterwork öl. När han kommer hem så är det min tur att ge mig ut och gå på Stand-Up. Skoj!

Vad händer hos er idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar