onsdag 11 januari 2012

Skrattretande

Någonting väldigt skrattredande hittade jag precis nyss. Min träningsstatistik. Jag tyckte ändå att jag hade vissa perioder då jag var på gymmet väldigt mycket. Där märker man vilken dålig verklighetskoll man faktiskt har. Tiden går så himla snabbt! Titta denna statistiken, inte så imponerande direkt. Haha. Då är jag rätt så nöjd att jag ändå lyckades gå ner 10 kilo i vikt detta år. Nu har jag självklart gått upp några kilo igen över jul, men nu är det Januari och nya tag.


Månad 2012 2011
Januari 0 3
Februari 0 5
Mars 0 2
April 0 0
Maj 0 0
Juni 0 0
Juli 0 0
Augusti 0 1
September 0 1
Oktober 0 5
November 0 2
December 0 2
Totalt 0 21

 Hahahaha
 När vi snackar om onödiga utgifter så är väl ändå detta det mest onödiga. Jag trodde verkligen jag skulle träna mer detta år än tidigare då jag hade typ 15 tillfällen istället. Ändå betalar jag 300 kronor i månaden för mitt gymkort. Det känns liksom lite bättre än att inte vara medlem alls. Skumt att man känner så med tanke på att jag egentligen har betalat 250 kronor per gym-tillfälle. Sjukt!! BÄTTRING nu!! Ikväll ska jag och Maria köra Box tillsammans. KUL! Statistiken för nästa år kommer garanterat se bättre ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar