söndag 21 februari 2010

Omotiverad

Hejhej

Jag vet att denna bloggen är världens tråkigaste blogg...men saken är att jag är så omotiverad.
Jag lovar, lovar lovar, att om....hmmm... typ 2 veckor... Kommer denna bloggen skjuta i farten igen.

Innan dess kanske ni kan förvänta er något inlägg hit å dit, men inget stort.
Men om 2 veckor... Då ni... Då kör vi igen...på stort... Spänningen är olidlig!

Jag återkommer inom dessa 2 veckor med ett inlägg om tallin (jag och magnus har nämligen varit där hela denna veckan) jag bara väntar på att bilderna skall bli inlagda från hans kamera.

2 veckor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar