söndag 21 februari 2010

Carola större plockmongo än Carro

Vi har varit inne på diskussionen att Carro är ett plockmongo? Jag vet inte riktigt vad detta uttrycket betyder. Men om jag får gissa så skulle jag gissa att carola är bra mycket större plockmongo än carro.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6641311.ab


Hon ska alltså hälsa på sitt fadderbarn i haiti, som inte har kläder, mat eller pengar.
Hon ger honom en gåva... Vad kan då vara passande till ett undernärt barn utan mat, pengar, kläder....Jooooo...En dyr parfym... Självfallet. Den perfekta presenten.

Carola borde vinna något slags pris

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar