lördag 17 april 2010

Dålig dag

Igår var en bra dag. Jag mia, malin och malin träffades för en fika på Rosali, brownien var enorm, vi delade på den alla fyra, det hade inte gått annars. Sedan gick vi alla till jobbet, vi skulle träffas efter jobbet för att ha twilightnatt, men när klockan började närma sig 2 på natten vart jag redan sömnig, så jag gick hem efter jobbet istället. Vi kan ta en twilightdag istället tycker jag :)

Idag har jag en dålig dag. Jag har ingen ork. Skulle behöva dammsuga men jag har så fruktansvärt ont i ryggen, bara att bita ihop och görat helt enkelt. Men då vet jag att jag inte kommer kunna göra NÅTT mer idag efter det. Så det är bara att välja, ren lägenhet eller möjlighet till att kanske hitta p något annat än att sitta framför datorn...!! Får nog bli lägenheten ändå..då blir magnus glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar