måndag 15 oktober 2012

Kalas på Dagis


Idag fick vi hem ett inplastat kollage med bilder från dagis på Willes 2-års dag. De hade fixat ett litet kalas och satt upp ballonger och andra roliga grejer i taket och sedan åt dom frukt och glass och hade det mysigt! Jag är så nöjd med det nya dagiset vi har, dom lägger verkligen ner energi och gör det där lilla extra! Det är sånt här man som förälder vill se, att dom får varje barn att känna sig speciellt! Vill inte lägga upp bilden på kollaget eftersom jag inte frågat de andra föräldrarna om jag får lägga upp bild på deras barn, men här kommer en liten del av kollaget med en bild på Wille i kungakronan han fick ha på sig dagen till ära.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar