lördag 13 oktober 2012

Viktväktarna igen

Så jag håller fortfarande på och tragglar med viktväktarna, men inte på samma sätt och med samma glöd som innan. Har liksom halv räknat och halv inte och när jag väl är jättehungrig även fast jag inte har points kvar att göra av med så har jag struntat i att räknat det och ätit ändå, och då faller ju hela systemet! Så nu har jag bestämt mig för att ta tag och försöka göra ett litet ryck igen! Sist jag skrev på denna bloggen vägde jag 74,6 och nu ser det ut så här.



Jag har som minst varit nere på 72.8 så det är ändå 3 kilo + utav att bara gå omkring och halvt-räkna. Det är nästan värre än att inte räkna alls. För man tror att man då äter så mycket mindre än vad man faktiskt gör och bara fortsätter!

Så som vanligt kör jag igång denna gångens Erika ska bli fit, med ett NU KÖR VI. Sen får vi se hur länge det håller denna gången :) Mitt mål är att bli av med 5 kilo till julafton. Det är 5 hg i veckan så det är ett rätt högt mål men nu jävlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar