fredag 4 december 2009

Adventskalender

Nu ska jag snart åka iväg till jobbet, men jag tänkte först uppdatera er kring detta med adventskalendern, för så många av er (lotta) har frågat om just denna.

Nu har jag lyckats föra över bilderna, så här är lite bilder på hur det ser ut, det var lite svårt att förklara....

Jag slänger även med en härlig julebild från efter vi hade pyntat så vackert i vårt hem...själva pyntet syns ju inte alls, men det är en adventsljusstake iaf, vad mer kan man önska?


Så lotta....

Nu ska jag stoppa din nyfikenhet, och berätta för dig vad som var i dessa luckor,,,

1 dec
En enda sak är givet, vi är två hjärtan i samma kropp

2 dec

Every little day
every other little day
you take my breath away
in every little way
every other little way
it feels so good and
I get high on you baby

3 Dec
To see you when I wake up
Is a gift, I didn't think could be real
To know that you feel the same as I do
is a three-fold utopian dream

4 Dec
I could be sick, poor, old or blind
don't care as long as I have you around
No, my condition doesn't count
as long as I´m with you

Sådär.... nyfiken i en strut:)

1 kommentar:

  1. Åååh, vad söt han är :D
    Ni är så söta :D

    Min nyfikenhet är stillad, men jag hoppa du uppdaterar om vad som finns i kalendern för varje dag ;)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar