lördag 5 december 2009

Likhet???

Det finns en jätte rolig application på facebook där man kan ladda upp ett kort på sig själv, och sedan så söker själva grejen igenom ett nätverk av andras bilder, och hittar den personen man är mest lik. Jag gjorde det på 2 olika bilder, och resultatet var faktiskt riktigt bra, iaf på 1 så var jag ruskigt lik, det finns också möjlighet att då kunna ta kontakt med denna personen, men det kändes lite wierd kände jag, så det struntade jag i...

Istället så fortsatte jag att byta bilder, och hitta vilka jag var lik, på de olika bilderna, tills jag kom fram till denna bilden, då tyckte jag inte det var roligt längre....
detta är alltså 67% likhet... och den jag innan tyckte var väldigt lik, det var 57% likhet...
Så programmet vill alltså att jag med 10% mer är lik detta....


Magnus brukar säga att jag är Manlig, men för fan, detta är ju inte ens näääästan likt... eller tycker ni det???
(btw, så har jag verkligen crazy eyes på den där bilden)

Nä nu ska jag fortsätta hitta olika personer på mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar