tisdag 8 december 2009

Uppdatering julkalendern (för Lotta)

sådär, nu har det gått några dagar till och ännu fler luckor öppnade..

Detta inlägget är Endast för Lotta, för jag vet att hon är nyfiken, ni andra kan sluta läsa nu...


5 December
Vad vore jag utan dina andetag

6 December
Lovely girl you're the beauty in my world
Without you there aren't reasons left to find

7 December
And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

8 December
Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
Du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag
Hela underbara, unika jag
inte något så futtigt som en morgon och en dag


Fortsättning följer.... :)

3 kommentarer:

  1. TACK :)
    Nu har du stillat min nyfikenhet igen :)
    Han är ju för söt, din Magnus :)

    SvaraRadera
  2. fan va tråkigt ditt liv verkar.. från bloggen sett...

    SvaraRadera
  3. Lotta: Ja han är en go en:)

    Anonym: Ditt liv verkar också rätt tråkigt om du fyller dina dagar genom att läsa folks bloggar och lämna anonyma kommentarer?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar