söndag 7 mars 2010

Ny start

Sådär
Nu har det gått 2 veckor, och jag har lovat att jag ska komma igång med mitt bloggande igen.
Det har faktiskt hänt riktigt mycket sedan sist, så jag har många planerade inlägg, både idag, och framöver.

Magnus är på jobbet fortfarande, han har jobbat på ambulansen inatt, och han har fortfarande inte fört över våra bilder från Tallin, så det får han göra så fort han kommer hem.

Jag har även lite annat smått och gott, och stort och coolt att skriva om... Men det kommer som sagt efter Tallin, jag måste ta saker i ordning, annars får jag spratt.

Men nu kan ni iaf börja droppa in här, var och varannan dag igen om ni har lust, för nu kommer det börja hända grejer, det lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar