söndag 10 oktober 2010

Barnvagnspremiär

Igår var det premiär med barnvagnen. Rätt snabbt ändå efter 2 dagar tycker jag. Det märktes också iofs. Vi tog oss till affären och tillbaka och efter det var jag faktiskt helt slut i hela kroppen. Men vi gjorde det!! och det var underbart!! Det var så vackert ute! Perfekt väder. Det är precis så mysigt och härligt som man hade föreställt sig att det skulle vara, inte nog med att det var jag, Magnus och lille Wille, så gick Elsa med oss hela vägen också. Bredvid. Råkade vi slacka efter så stannade hon och väntade. Hon gick och beskyddade vagnen precis som en hund. Fast utan koppel då :) Så sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar