måndag 25 oktober 2010

Måndagslistan


Ännu en Måndag är här och ännu en Måndagslista. Herregud nu går veckorna snabbt förbi känner jag. Hinner knappt reagera på att det redan har gått en vecka. Jag får lite panik, jag vill inte att tiden ska gå såhär fort. Jag vill att det ska gå sakta så jag hinner njuta och göra allt jag vill göra! Men denna måndagen ser jag i alla fall fram emot
  • Imorgon kommer Emelie, Malin och Emma hit på fika för att träffa grodan.
  • Imorgon får jag även dra en vinnare till namnnappen tävlingen, roligt! :)
  • Ska till doktorn på Onsdag med Wille. Kanske ingenting att se fram emot, men jag tror att doktorn har bra nyheter, därför känns det skönt att få gå dit och få de bra nyheterna bekräftade!
  • Startar en ny tävling på Onsdag i samarbete med Runns.
  • På torsdag blir det fika med "maffian" alltid lika roligt! :)
  • Passar på att även på Torsdag starta en ny tävling i samarbete med SumoPix.
  • Får dra en vinnare i babyfilt tävlingen på Fredag. Spännande
  • På Lördag kommer svärföräldrarna hit för att träffa sitt barnbarn. Även Magnus brorsa kommer hit och ska sova över på soffan :)
  • Drar igång en tävling i samarbete med Bamba på Fredag också. Många tävlingar denna veckan. Såå roligt!
  • På Söndag är det ännu en gång dags för Ett foto i timmen, förra gången var dagen innan förlossningen, tänk om förlossningen kommit igång en dag innan, då hade det blivit helt andra kort :)
  • Rabatten på 25% hos DNA-design&art avslutas så passa på att fynda nu innan!!

Det blir nog en rolig vecka tror jag. Jag hoppas på att kunna fylla ut veckan med fler roliga saker också. Men det kom jag inte på just nu. Jag återkommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar