söndag 17 oktober 2010

Promenad

Idag var vi ute och gick en lång promenad med barnvagnen. Skönt att komma ut i det fina höstvädret. Det är så otroligt vackert med alla löv, jag brukade hata hösten, jag har alltid hatat hösten, men nu är hösten vacker och underbar!! :) Jag tror det har någonting med lillskiten att göra faktiskt. Han lyser upp den hemskt mörka hösten, helt plötsligt ser jag den som ljus och vacker!


Örebro är känd som en cykelstad, det är också omöjligt att behålla en cykel här i stan typ. Alla blir snodda hit och dit. Undra vart alla cyklar tar vägen egentligen? Nu vet vi. De hade rensat Svartån på skräp. Vi hittade den lilla högen med skräp från botten. Det är ungefär 99% cyklar:)


Nu blir det TV-mys med ensam mamma söker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar