lördag 26 september 2009

Avbokat

Kryssningen jag och Magnus skulle åka på för att fira 1 år, har vi avbokat nu.
Jag fick inte mitt semesterönskemål beviljat, så jag var tvungen att jobba den dagen. Piss & Skit.
Det känns som om allt bara går emot mig hela tiden!!!

Men jag har iaf en söt pojkvän som gör att mina dagar blir lite lättare. Jag hittade världens sötaste vinterjacka, men den kostade typ 1000 kronor, så självklart hade jag inte råd med den. Men jag provade den ändå, bara för att drömma mig bort lite. Jag har ju inte ens råd att betala hyran, det gör magnus. Men ja, drömma får man.

Dagen efter när jag vaknade var inte Magnus hemma. När han kom hem hade han en påse i handen, och i påsen låg jackan. Han hade köpt jackan till mig, för han tyckte jag var värd den.
Han är så otroligt generös och snäll. Synd bara att jag inte kommer kunna ge någonting tillbaka till honom på typ flera år:(


Jag tror inte ens jag kommer ha pengar att köpa julklappar detta året...hur ska jag överleva det?
Att köpa julklappar är det roligaste som finns!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar