tisdag 20 oktober 2009

Febrish

Så jag och Magnus var på gustavsvik i lördags, det blev en riktig mysig dag faktiskt.
Vi åkte bland annat forsen. Forsen ger en alltid samma känsla "varför gör jag det här?" mitt i banan. Det är den värsta vattenrutchbana som finns! Helt fullständigt livsfarlig. Så jag fick ont i ena foten och i ena knät, och ändå ser jag det som en lyckad färd.

Just ja, det var 2 stycken som övade dykning bredvid hopptornen, de hade på sig full dykutrustning. Jag tyckte så synd om dom, för det kan ju inte direkt finnas något intressant att titta på, Så jag tänkte bjuda dom på en show. Detta visste jag iofs inte innan själva showen började, men nu i efterhand så var det säkert omedvetet en gullig sak av mig.

Hur som, jag dök ifrån hopptornet och jag tappade trosorna, sådär som hände mr.bean när han tappade kalsongerna, ja det är typ samma sak. Jag insåg vad som hade hänt på halva vägen upp igen så jag lyckades få tag på dom och trä dom på mig igen. Men ja, dykarna fick sig någontnig att titta på iaf. mmm


I söndags var det den roligaste dagen på länge. Vi hade en ordentlig förfest hos Mia, med massa olika folk! Sedan gick vi till björnstugan, vi kom dit lite för sent tycker jag, men det spelade ingen roll. Det var ren tur att vi kom ut alls, när jag tittade på klockan var hon 00.30 och det verkade som om jag var den första som tittade på klockan och var ivrig på att komma ut.
Sedan var det efterfest hemma hos Mia, den var väl inte direkt typisk efterfest aktid, men det var OK. Helt enkelt en jävligt skön kväll måste jag säga.


Nu sitter jag här, klockan är 4.19 och jag kan inte sova mer. Jag somnade 19.00 igårkväll. Jag har feber, ont i halsen och snuva. Varför kan jag aldrig få vara frisk??

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar