fredag 23 oktober 2009

Jag är så pinsam

Idag gjorde jag en grej som jag inte direkt själv blir så chockad över, men den sidan har magnus riktigt aldrig sett av mig. Han upplevde det nog inte lika underhållande som mig.

Jag och Magnus var och storhandlade och vi stod vid cornflaksen. Bakom oss kom en pappa och hans 15-18 åriga son. Jag tog ett paket cornflakes och råkade riva ner ett annat paket som landade precis framför pappans vagn så han inte kunde fortsätta rulla sin vagn framåt.

Istället för att be om ursäkt och ta bort paketet... så skriker... ja... inte fullt gallskrik, men ett vanligt normalt skrik...så skriker jag "BLOCKAD!!" sen fnissar jag lite nervöst.

Nu är det så att jag har haft lite för mycket fritid över och spelat lite olika dataspel och varit den vanliga nörden jag ibland kan vara, där ibland man brukar blocka andra spelare, och då brukar jag vara nöjd om jag lyckats med detta och säga till motspelaren när jag sitter där vid datorn "BLOCKAD!!!" men då är det ingen som hör mig, och jag behöver inte direkt skämmas (fast nu när jag skriver det i min blogg, så inser jag att jag borde skämmas över även detta) hur som helst....

Nu var det mitt inne i affären och Magnus står precis bredvid mig med en chockad blick, som om han precis insåg "min flickvän är en nörd, en riktig nörd" och jag börjar fnissa nervöst och inser att jag precis har skrikit BLOCKAD!!! till en främling i 50 års åldern för att jag hävde ner ett paket cornflakes framför honom...

Sonen verkade också vara en nörd, för han fnissade ikapp med mig... så det gjorde det hela lite lättare... MEN ÄNDÅ

Kände att jag var tvungen att dela med mig av detta

Imorgon är första dagen på det nya jobbet på vägkrogen/motellet.... Spännande.

2 kommentarer:

  1. jag har två tior :P nej Erika det är nog ingen som är förvånad, sjukt kul är det iaf hahahaha!!

    SvaraRadera
  2. Haha, klockrent :)
    Lycka till på jobbet :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar