måndag 12 oktober 2009

Nu får jag skärpa mig

Ne nu får jag verkligen skärpa mig. Jag uppdaterar alldeles för sällan och nu har jag tom fått hot från en av mina läsare, att personen tänker sluta läsa min blogg om jag inte börjar uppdatera oftare, och då kommer jag ju typ bara ha Magnus kvar som läser min blogg. Så, detta inlägget är till dig, kära vän.

Imorgon kommer jag förmodligen inte ha något jobb. Så då ska jag sitta och klura ihop någonting smart att skriva om, eller så kanske jag kör ett litet videoinlägg istället. Who knows. Im so crazy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar