lördag 7 juli 2012

Bad, Bad, Bad

Veckan som varit har vi passat på att njuta av de fjuttiga 2 dagarna av sol som äntligen dök upp. Ena dagen gick vi till västerparken där det finns en liten pool för de minsta. Ligger bara några minuter bort och där finns det en liten kiosk där man kan köpa glass också, men tyvärr var den stängt denna gången, fick bli glass hemma istället. Jag spelade in det på film för jag tycker han smackar så sött när han äter glass, filmen kommer upp senare.
Dagen efter åkte vi till hjälmarbaden som ligger 15 min med bil bort. Ändå perfekt nära för att ta en liten eftermiddagsutflykt. Wille sprang utan blöja och kissade i varje hörn av gräsmattan innan vi gick ner till vattnet för att bada. Badkrukan Wille tyckte vattnet var kallade denna gången än sist och det blev inget dopp, bara lite plask i vattenbrynet och lite gräva med spaden. På kvällen bjöd vi över Tant Torstensson och grillade vi grillspett. Härliga dagar helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar