söndag 27 maj 2018

Kusinerna i babygymet

Tänk att det skiljer fem månader på de här två kusinerna. Axel till vänster föddes 10 veckor för tidigt. Så han är 7 månader men egentligen skulle han bara vara 5 månader. Och Affe till höger är 2,5 månad. Axel är lite liten för sin ålder och Affe lite stor, och då blir det såhär, två godbitar! 



Insåg ikväll att jag bara blev rödare och rödare. Som vanligt när sommaren börjar blir jag kräftröd, fjällar och sen blev igen. Glömmer alltid att smörja mig, att jag aldrig lär mig! Idag blev det också extra illa eftersom jag fick ett härligt märke efter väskan. Tantvarning. 




Även om jag var helt slut efter denna dagen med flera loppisar så lyckades Sebastian övertala mig att gå ner till fotbollsplan och vara med dom när dom spelade boll. Själv hade jag med mig yogamatta och körde 7minuteworkout 2 gånger. Tack syrran för inspirationen! 



1 kommentar:

  1. Hei
    Tusen takk for sist.

    Vår siste samarbeid gikk veldig bra siste gangen.

    Vi lurer på om vi kan kanskje samarbeide igjen.
    Kom med forslag til konkurranse eller annen type av sponsing.

    Vi skal tilpasse oss.

    Hilse
    Arthur

    PERSONLIG BABYFILT – Med namn, födelsedatum, vikt och längd
    www.babyfiltar.se

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar