söndag 27 maj 2018

Loppis och utvik i NA

Idag gick Jag, Magnus och min syster på loppis. Det var lite roligt för vid det första bordet vi kom till stod En gammal bekant. Vi gick i samma föräldragrupp förra vändan, med Wille och Magnus. Har alltså inte träffat henne sedan jag och Magnus fortfarande var tillsammans. Nu gick vi på loppis med barnvagn igen precis som på den tiden, fast det är en annan mans barn i vagnen och hon tänkte nog först att det var mitt och Magnus nytillskott som låg där :)



Hur som helst, så hittade jag filmen ”grinchen”. Det var ju lite roligt eftersom jag skrev om ”grinch hands” i ett inlägg här om dagen. Man har inte tänkt på någonting på flera år och så plötsligt dyker det upp överallt. 





Jag och Affe blev kändisar i Nerikes Allehanda också. Ett riktigt utvik och Affes första modelljobb är avklarat kan man ju säga ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar