söndag 21 juni 2009

Midsommar

I onsdags var vi på björnstugan och såg på Johan Glans. Det var väldigt bra faktiskt. Mycket gamla grejer, men det som var nytt var ruskigt roligt. En mysig kväll som avslutades på strömpis.
Sedan har det ju varit midsommar också, Nenne, en kompis till mange kom upp från Skåne, en riktigt go skånepåg faktiskt. Vi firade hemma hos maya. Jag micke, emmelie, nenne, magnus, och maya. Vi hade lite knytis och vi fick ihop det till en riktigt nice buffe. Jag gjorde iordning en så ska det låta lek som blev riktigt lyckad. Priset var ett sexpack och jag har aldrig sett killarna så ledsna efter en förlust. Det var en riktigt lyckad midsommar som avslutades i vår lägenhet med lite skumpa och singstar.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar