fredag 5 juni 2009

En dag till historien

Idag kära vänner är det sista dagen innan sommarlovet. Men detta året är det lite speciellt. Detta året har jag inte gått i skolan, alltså blir det inte riktigt samma sak att kalla det sommarlov. Jag kommer inte ha något sommarlov. Och detta är nog det enda året jag inte kommer ha gått i skolan, och alltså enda året jag inte kommer ha något sommarlov. För resterande tiden av mitt liv kommer jag förmodligen antingen plugga i skolan, eller jobba på skolan. Och därför kommer jag varje år efter detta året, fira att IDAG ÄR DET SOMMARLOV.

Men inte i år.
Lite tradigt.

2 kommentarer:

  1. Sommarlov och sommarlov... :P Ja, från skolan iallafall. Men nu väntar jobb i 8 veckor istället. Dock är man ju ledig när man kommer hem - inget plugg - DET är skönt :D
    Jag har några timmar kvar - sen har jag sommarlov :D:D:D

    SvaraRadera
  2. wwiiii...grattis till dig för ditt nästan sommarlov då :) Sommarlov är för mig när man inte behöver plugg iaf, så egentligen har jag ju haft sommarlov i ett halvår nu :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar