fredag 22 juni 2012

Bilder på lägenheten

Har lyckats få tag på några bilder från lägenheten, dom hade ju tagit bort bilderna från hemnet innan jag hann spara ner dom men internet kan aldrig radera alla spår så jag lyckades luska fram dom ändå. Tyvärr finns det inget bild på barnrummet, vår lilla tvättstuga eller våra klädkammare, så dom får ni helt enkelt fantisera ut i huvudet, innan vi hinner ta våra egna bilder :) Så här ser det ut just nu, och då är det alltså inte våra möbler eller inredning. Jag skriver inom parantes vad vi planerar att göra innan vi flyttar in eller under tiden vi bor här.
Uteplats
Uteplats  och liten trädgård med fint träd
Uteplats och gräsplätten ovanifrån (Byta staket)
Köket (Byta golv, byta kakel, byta bänkskiva, byta beslag, måla fönster)
Köket
Matrum (Tapetsera, byta golv)
Sovrum 1 (Byta golv)
Toalett. Finns även ett intilliggande rum med tvättmaskin och plats för att vika. Ingen bild på den.
Vardagsrum (Byta golv, möjligen tapetsera)
Vardagsrum
Vardagsrum (Bygga hyllsystem på hela väggen)
Dörr mot loftgången till uteplatsen
Hall (Jag vill tapetsera om, men inte Magnus, här blir det krig :) )
Vad tycks? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar