torsdag 28 juni 2012

Magunfluensan fortsätter

Jag tar tillbaka mina tidigare ord om att Wille äntligen får behålla maten, några timmar efter jag skrev det så kom det tyvärr upp igen och det har fortsatt hela dagen. Nu har han fått feber av vätskebristen och är helt loj och orkar knappt gå. Vi har fått direktiv om att ge honom 5 ml vätskeersättning varannan minut i 2 timmar vilket vi gjort. Precis i slutet fick han diarré och vi fick börja om igen. Nu har vi precis börjat på 2 tuffa nya timmar. Wille hatar smaken och egentligen är detta hans sovtid, han somnar alltså mellan varje spruta med ersättning och varannan minut får jag väcka honom och ge honom vätska. Detta är fruktansvärt!! Vi får nog kanske åka in till sjukhuset istället om det fortsätter så här :(
Har även fått direktiv att imorgon ENDAST ge honom kokt fisk, kyckling, potatis med mycket riktigt smör, INGET annat. Wille äter inte ens god mat just nu, han kommer aldrig äta det där, vet inte alls hur vi ska få i honom någonting alls. Vi får inte ens ge honom välling. :( Jag återkommer med hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar