fredag 25 mars 2011

Shopoholic

Jag kunde inte låta bli att shoppa igår när jag och Annika gick på stan. De söta byxorna från Kappahl var svåra att mostå nu när det var 50 kr rabatt på byxor. Den helblåa tröjan och dregglisen bara liksom följde med i svängen när jag ändå var där. Den randiga tröjan är köpt på Åhlens, där hade jag tillgodo kvitto så det slutade egentligen med att jag fick 40 kr tillbaka på köpet. Så det var ju nästan som att tjäna pengar. haha. Jag är i alla fall väldigt nöjd med köpen. Synd bara att man lägger ut alla sina pengar på att köpa kläder till Wille istället för att köpa kläder till mig själv. Jag skulle verkligen behöva nytt!


4 kommentarer:

  1. Bebiskläder är svårt att motstå =)

    Appråpå att du inte har så bra zoom på kameran, kan du inte bara beskära bilden, så att bara den lilla detaljen syns, när du väl fört in bilden i datorn(eller stulit den från nätet)?

    SvaraRadera
  2. Om det är till någon tröst så missade du intee så mycket ! Mässa i all ära, men det gick ganska fort att gå igenom ! Ha en härlig helg !

    SvaraRadera
  3. Men det är ju så förbannat roligt att köpa barnkläder, mycket svårare att låta bli än att köpa till sig själv... Livsfarligt. Men söta fynd, helt klart :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kläder! Den scarfen har tore med .. en favorit här hemma! tror faktiskt att jag måste köpa fler :)
    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar