onsdag 16 mars 2011

Skal till Iphone

Dessa underbara skal till min Iphone fick jag på posten. Väldigt glatt överraskad blev jag eftersom jag trodde det skulle dröja åtminstone några dagar innan jag fick dom, men inte. Leveransen var på mindre än 24 timmar. Där snackar vi verkligen om snabb leverans! Sånt gillar vi! Innan hade jag ett svart silicon-skal men jag tyckte det satt så löst och det kom alltid in massa smuts mellan så nu ska jag testa dessa och se om det blir bättre. Roligt att ha fler att byta med också. Tack Importgrossisten för snabb frakt och väldigt bra kundservice!

2 kommentarer:

  1. Vad hände med tävlingen om en personlig almanacka? Har du hittat ditt bloggnamn än?

    SvaraRadera
  2. Bling-bling som gäller alltså ? :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar