onsdag 29 oktober 2008


Borttappad licens




Idag har jag tråkigt, jag har ingenting jag behöver plugga, jag har redan ätit så kan inte få tiden att gå genom att laga mat. Jag åkte ner till stan för att shoppa lite men insåg att jag glömt min plånbok hos Magnus. Magnus jobbar hela dagen och natten på Ambulansen i Lindesberg så jag får inte tag på min plånbok förrens imorgon, min gitarr saknar en sträng så jag kan inte spela. Jag har tittat klart på alla serier jag följer, finns inga bra filmer att titta på, jag har ingen bra bok att läsa. Alla är upptagna med antingen skolan eller jobb och här sitter jag och har ingenting att gööööööra.

Sååååå..jag tänkte att jag skulle pärla lite pärlbrickor för att piffa till mitt hem med. Och jag har ju detta underbara photopearlsystemet som bara ligger och dammar, så när jag skulle starta programmet var jag tvungen att installera om det eftersom jag har installerat om min dator, men min skiva till programmet är borta. Den försvann i flytten! Så nu har jag flera tusen tusen och åter tusen pärlor, helt i onödan, för jag har inget program som kan pärlifiera mina bilder.....
Gud vad jag stör mig på program där man måste ha en kod för att kunna använda det, vad gör man nu då? När koden är borta? vad ska jag göra med min tråkiga dag, och alla mina tusen pärlor?! That really grinds my gears

1 kommentar:

  1. åh vad sugen jag blev på att pärlplatta lite. det känns som hundra år sen.. :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar