onsdag 29 oktober 2008

Nu har jag ändrat blogg igen, när skall detta sluta. Jag blev så fruktansvärt trött på min förra bloggsida där man inte ens kunde klippa&klistra in saker, så jag bestämde mig för att helt gå över till blogspots härliga funktioner. Jag har idag fått lite panik över att jag inte har någonting att göra, jag har ingenting att plugga, inga böcker att läsa, inga filmer att se, ingen gitarr att spela på och helt enkelt ingen fantasi att komma på nått bättre, så jag ringde martin och övertalade honom att sätta sig på tåget och resa till mitt lilla krypin och göra ingenting med mig. Bättre att vara två som gör ingenting än att göra ingenting själv. Medans jag nu väntar på att martins försenade tåg skall rulla in på örebros härliga station vill jag vill öppna denna nya blogg med en härlig låt, som jag myser till här i soffan med min varma choklad i höstmörkret.


2 kommentarer:

  1. fan vad gött! jag hatar blogg.se..

    SvaraRadera
  2. och meine gott vilken bra låt... jag måste lägga in den i min blogg. äre okej? :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar