lördag 30 maj 2009

Solat


Sa jag att jag hade varit och solat? Tänkte att jag kunde visa resultatet. Erika är 23 år och kan fortfarande inte känna när hon bränner sig. Det blir såhär varje gång jag är ute och solar för första gången på året, alltid samma sak. Denna gång så solade jag iaf inte i stringtrosor som jag gjorde en gång när jag var mindre och brände upp hela röven så jag inte kunde sitta på flera dagar ordentligt. Detta året satsar jag mer på ryggen, axlarna, och kinderna. Lite mer vuxna ställen enligt mig. Såhär bevisar jag min övergång till vuxenlivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar