tisdag 28 juli 2009

En härlig överraskning

Känns alltid tråkigt när Magnus åker till jobbet. För då vet man att han kommer vara borta så länge. Inget vanligt arbetspass liksom. Så får man sova ensam och så får man vakna ensam och hela kvällen och hela nästa dag är man utan honom. Men idag.... mitt under dagen, så pang var han hemma igen. Han skulle iofs bara hämta sin lunch och han stannade kanske bara i 30 sekunder. Men det var ändå en härlig överraskning och de där 30 sekunderna var hittils de bästa under hela dagen. Och är det bara jag.... eller är deras "uniform" grymt sexig? Jag tycker han ser ut som en hjälte som är ute och räddar världen, one by one.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar