onsdag 1 juli 2009

Uppdatering med bilder











Nu är det lite uppdatering med bilder igen.

Jag åkte hem till skövde över en dag för att färga mitt hår lite, på kvällen åkte familjen upp på berget och grillade korv och marshmallows, en super varm kväll och jag hade långbyxor och varm tröja på mig, jag trodde jag skulle dö av vätskebrist.

Dagen efter hade vi pokerkväll hemma hos oss, Jag åkte ut på första handen, väldigt roligt. Micke vann tillslut, grattis till honom. Nu har vi fört in detta som en tradition och imorgon blir det ännu en gång pokerkväll hemma hos oss. Efter pokerkvällen gick vi till Harrys, viket vi även ska göra imorgon. Där intogs det öl av olika sorter och vinnaren micke blev då bjuden på en öl av alla.

Dagen efter detta hade Magnus kommit på en liten myskväll. Han hade varit och köpt kött å grill å gjort en fin sallad och köpt bröd. Så vi satt i stadsparken och grillade och delade på en flaska rött. En mycket mysig kväll. Vi hade med Elsa i cykelkorgen så hon låg där på gräset och njöt hon också.

Nu har vi äntligen fått soffan och sängen!!!!
7 veckor fick vi vänta allt som allt. Men nu har jag städat ut min studentlägenhet och lämnat nycklarna, allt är iordning här hemma. Och nu kan man äntligen börja fixa till så här känns som ett hem. Nu fattas det bara lite tavlor till väggarna, lampor, och lite gardiner och mattor, sen är det fixat!! Tapeter också självklart, men det kommer när det kommer.

Idag fyller Magnus år. Jag tassade iväg på stan imorse och köpte tårta, färskt bröd, jordgubbar och en bukett med vita rosor som var jätte fin. Sedan åt vi en god frukost medans Magnus öppnade sina paket. Han fick bland annat ett förkläde av mig, som ja tyckte passa honom väldigt bra. Han är så huslig av sig, och bakar och lagar mat, så jag tyckte han behövde ett. Fint va? :)

Grattis baby på din 28 års dag!!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar