fredag 17 juli 2009

lycka


Denna bild gör mig så lycklig. Jag vet inte vad det är med den, men jag blir bara glad.
Kanske är det för att jag ser förjävlig ut, och magnus skrattar åt mig, men han skrattar inte på ett elakt "hahahaha du ser förjävlig ut" sätt... utan med "haha, du är så go även när du är ful, jag tycker om dig" sätt. Han ser så innerligt glad ut, även fast jag bara är ful/jobbig/äcklig där.
Just denna stund, som jag inte ens minns att de tog kort på oss, var jag så himla lycklig, och det var nog Magnus också.

Så denna bilden, är kort sagt, lycka i ett litet kort.

(Edit: plus att magnus böjer sig ner en hel del, så att jag för en gång skull inte ser ut som en dvärg, det känns också lyckligt på nått sätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar