tisdag 14 juli 2009

Vattenmelon


Så, uppdatering om katterna. De har som sagt blivit vänner. Fast inte direkt bundisar än. Men Elsa har äntligen förlåtit mig för att jag inte ger henne all uppmärksamhet längre, och igår hoppade hon upp i mitt knä och sov lite, jag börjar känna igen henne smått igen.

En sak vi har märkt om den lille svarta (Alice) är att hon äter allt!! Jag är så van vid att ha en katt som bara äter kattmat, elsa äter verkligen ingenting annat, inte kött, inte mjölk, inte nått som en människa kan äta. Men den lille äter precis allting. Och hennes favoritmat just nu, är vattenmelon. Skumt


3 kommentarer:

  1. naaaaaw. det kanske är en vegetarian katt ni skaffat? ;)

    SvaraRadera
  2. Nä för hon äter falukorv, bacon, och köttbullar också... hon äter allt, förrutom popcorn. det tyckte hon inte om.

    SvaraRadera
  3. selma älskar också vattenmelon :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar