torsdag 16 juli 2009

Utekväll på krickelin

Då var man tillbaka på krickan kände jag när man gick in där. Alltid blir det de på ett eller annat sätt. Hanna summerade kvällen på ett väldigt bra sätt tycker jag

helt underbar kväll. söt tjej i baren som jag bonda med, fick låna hennes tändare. ett gäng tatuerade punks vid ett bord. carro på pålen. en dassig gammal gubbe vid spelmaskinen. en kille i kalsonger som välte ut min öl och blev utslängd efter att irre nypt han i pungen. två småbrudar som dissa irre som försökte erbjuda en cigg på uteserveringen. dennis bakom black jack-bordet. asså jag menar. det var helt underbart. oxå lisa som drack en vatten och gick hem för att hon hade ont i halsen såklart! =) och carro som satte sig med två "hetingar" istället för o hänga med oss som vanligt.


Ja det var summa sumarum eller vad det heter. Sedan var det en rolig detalj också.

Lisa visar upp ett kort hon har tagit på rosemari där hon verkligen ser "het" ut.
Då man hör kommentaren från fjärran
"hur fan blev hon med barn?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar