söndag 24 januari 2010

Mysig dag

Idag var jag helt ledig, så idag skulle jag och Magnus verkligen mysa.
Vi började dagen med lite städning, sedan åkte vi till Netonnet och köpte lite saker vi behöver här hemma... Jag köpte mig äntligen en kaffekokare,,,wiiiii.. Sedan köpte vi en mjölkskummare och en handdammsugare.. det kändes allt väldigt vuxet:)

Sedan gick vi på restaurang och sen gick vi och handlade kaffe... När vi kom hem så hällde jag upp en kopp nybryggt kaffe med riktigt skummad mjölk i, satte mig i soffan, Magnus tände lite ljus, och sen njöt jag bara!

Sedan gick vi på Bio, Snabba cash såg vi.. Den var väl helt okej, jag hatar ju svensk film, så jag är faktiskt rätt så nöjd, den var väl väldigt överskattad, men jag tyckte ändå om den.

Självklart ringde schematelefonen när jag satt inne på bion, och bad mig jobba ikväll, och jag kunde inte direkt tacka nej heller, så kvällen som skulle sluta framför tvn hemma med kanske ännu en kopp gott kaffe, slutade med att jag jobbade på Strömpis och magnus fick gå och lägga sig själv... Det var lite snopet, men sånt är livet.

Imorgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar