fredag 29 januari 2010

Nettopletto

Det går så sjukt bra på jobbet!!! Jag tror nästan att jag har en liten tursjäl som lever i mig och sprider lycka och ger mig tur hela dagarna. Det är så himla roligt att jobba just nu precis vid löningen och alla har pengar och vill slösa:)

Idag börjar jag inte jobba förrän 16, så jag har lite kvalitetstid med Magnus. Det är marknad i Örebro denna veckan, stor marknad över hela stan, magnus var där idag och köpte tunnbröd, jag var där igår och köpte skumbollar och kanderade mandlar, det kallar jag marknad de.

På Söndag ska jag åka på kryssning med cherry.. Tråkigt att inte Malin och mia åker med, men förhoppningsvis lyckas man ha roligt ändå.

Det var min tråkiga uppdatering:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar