söndag 17 januari 2010

Uppdatering

Hej
Jag lovar att jag kommer att uppdatera såfort Magnus har lagt in bilderna på hans dator från Kameran.
Det är därför min uppdatering inte sker... jag vill liksom börja i rätt ände, alltså att skriva om nyår... och därför vill jag ha bilderna från nyår... och nu blir det bara mer å mer grejer som händer, men jag vill fortfarande börja i rätt ände... så klaga på Magnus, det gör jag...

Just nu orkar jag inte skriva så mkt mer, har kommit hem från jobbet nu, klockan är 03.20 och jag behöver sova för jag börjar klockan 13.00 imorgon...

Peace out homiiiizzz

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar