måndag 9 april 2012

Anatomi med humor

Idag när jag pluggade inför min första anatomitenta blev jag överraskad över bilderna i min nya anatomibok. Jag var och hämtade den på posten tidigare idag och slog upp en slumpad sida när jag kom hem och titta på bilderna som fanns. Skönt att det inte behöver bli tråkigt och bildlöst bara för man läser på universitet. Nu kändes det plötsligt som man var tillbaka på högstadiet där alla böcker var väldigt färgglada för att behålla intresset hos studietrötta, hormonella tonåringar.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är bilden vill illustrera, men det är en till bild på samma gubbe till höger och på den bilden har han betydligt mindre “Bark” så om det är illustratörens försök till humor kanske. Vad vet jag. Men om några månader (år?) kommer jag veta! Spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar