onsdag 18 april 2012

Spräckta byxor

Idag åkte jag ut till Marieberg för att köpa mig ett helt set att kunna ha på mig till kvällens fest. Jag har nämligen ingenting i min garderob jag knappt ens kan ha på mig till skolan utan att skämmas. Jag är antingen för tjock eller för smal för precis allt i min garderob, så allt sitter verkligen fult. Anywhoo… jag åkte ut och sa till tjejen i butiken att hon helt enkelt skulle välja ut någonting till mig för jag har NOLL koll när det kommer till mode.

Jag kom hem med ett snyggt set, passande, inte för uppklätt men inte för casual. Men problemet som kvarstår, jag är antingen för fet eller för smal för mina kläder, byxorna sprack när jag satte på mig dom, hahahahaha. Magnus fick åka ut för att byta dom nu men då hade dom inte några mer i den storleken. Han fick gå till skräddaren och här sitter jag i soffan, rumpan bar, och väntar på att få åka på fest.

Jag skrev ett sms till dom jag skulle på fest med “Byxorna sprack, jag blir lite sen”… Jag får svaret “Hahaha, så typiskt dig”…. Det är lite tragiskt att någoting sådant är typiskt mig faktiskt. :)
Jag tänkte hitta en passande bild till detta inlägg och sökte på “Spräckta byxor” på google. Detta var ett av de svar som kom. Jag tyckte ändå att det var lite roligt, så håll till godo. Knugen, bar rumpa och en bärs. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar