onsdag 6 maj 2009

Imorgon händer det (bilder)

Så imorgon händer det! Imorgon får vi nycklarna till lägenheten. Och jag tänkte att ni skulle få en liten förhandsvisning:) Jag tänker inte visa allt förrän det är klart, men ni kan få se lite på de delar vi inte direkt kan göra om. Som toaletten, köket, hallen, sovrummet och klädkammaren, ojojoj vilken klädkammare det är!!! Fast vi ska iofs göra om den till ett litet arbetsrum, men ändå, den kommer iaf ha varit en väldigt fin klädkammare som nu blir klädkammare/datarum.... Som sagt imorgon börjar vi flytta in. Och mer kort kommer allt eftersom.

5 kommentarer:

  1. åh, vad fint! :D
    en såndär klädkammare hade jag i min lägenhet i linköping innan jag flyttade hit. men jag använde den som förråd :P hade alla böcker och pärmar och städgrejer där i. så tog jag stådskåpet för att hänga kläder i istället :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lägenhet! Ljus och fin!!!
    Ska bli roligt att få komma och titta på den i helgen.
    /Mum

    SvaraRadera
  3. Lotta: Hehe, ja det känns liksom lite onödigt att ha en så stor klädkammare till bara kläder också liksom, känns bra att kunna gömma undan datorn lite, det är så fult att ha det framme.

    Mamma: Ni är så välkomna så :)

    SvaraRadera
  4. åååh så fint! fräscht ljust och rymligt. en dga vill jag med ha en sån fin lägenhet, tihii!

    SvaraRadera
  5. det hänger en toalettsits ovanför badkaret? Ni ska inte lyssna på martin timell, han är bra koko ibland

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar