fredag 1 maj 2009

Festivalborg




Nu har det varit festivalborg igen, och vi firade den självklart på studentgatan som alla år innan. Detta var tredje året i rad så det börjar verkligen bli lite av en tradition. Två dagars festande med härliga folk. Detta året hade de en DJ som stod i kärlekslandet och spelade, så man fick live musik medans man grillade. Det var verkligen skön stämmning. DJ'n hade även två stycken brudar som stod bredvid honom hela tiden och dansade, den ena tjejens bröst hoppade ut ur BHn hela tiden. Detta festivalborg var helt otroligt bra tycker jag, jag är mycket nöjd. Och det som kommer härnäst kommer bli ännu bättre!! På Onsdag får vi lägenheten redan!! Det känns så sjukt overkligt, men helt underbart!! Jag längtar verkligen!! Ni måste komma på inflyttningsfest allihopa!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar