måndag 18 maj 2009

INTERNET!!!












Nu har jag äntligen internet. Efter många om och men, så lyckades vi äntligen få det att fungera.
Nu slipper jag åka hem varje gång jag får in ett jobb. Idag behövde jag exempelvis åka buss i 20 minuter bara för att översätta ett jobb som tog ungefär 2 minuter att göra. Så det känns betydligt mycket roligare att bara kunna gå in i min lilla klädkammare/kontor och göra jobbet och sen gå ut och slänga mig i soffan. Eftersom möblerna inte kommer förrän om 4 veckor, så kommer heller inga direkta bilder på hur det ser ut än. Bara där vi iaf har fått upp lite av det vi ska ha. Så ni får nöja er med bilder på kontoret/klädkammaren och köket. :)

I Fredags hade vi fest, jag, malin och mange har fyllt år så vi firade det hela tillsammans, samtidigt som vi firade att mange och malin har flyttat tillsammans. Vi blev över 40 personer i deras lilla tvåa så det var ett underbart kaos. Alla verkade ha trevligt och det var en riktig toppenkväll. 3 skumpa flaskor ett par skor, en jacka och ett fint kort på mig och mange fick jag utav gästerna. Jag tyckte det var oerhört sött för vi hade verkligen inte sagt att de skulle ta med presenter.

3 kommentarer:

  1. Åh, det lilla jag ser av lägenheten är att den ser kanon ut :D
    När är det inflyttningsfest? ;P

    SvaraRadera
  2. inflyttingsfesten blir runt midsommar då vi har fått alla möbler :)

    SvaraRadera
  3. Åh, då kan jag nog inte :(
    Attans! Får festa hos er någon annan gång istället :)
    Åker till Linköping redan den 12:e (lillasyster tar studenten) och sen är jag i Linkan över midsommar och resten av sommaren (kommer kanske upp en sväng i sommar dock, men nog inte så tidigt).

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar