måndag 4 maj 2009

Denna låten är ju smått uttjatad. Men denna versionen hade jag inte sett innan.
De liksom väver in varandra så bra, så den ger låten ett nytt liv.
MEN....så sitter man där och väntar på att alla ska sjunga, och killen med den största gluggen, som ser allmänt efterbliven ut, sjunger sist. Och man bara väntar på att han ska förstöra deras fina arrangemang, och bara vara kass. Jag vet inte varför jag trodde det, men det bara kändes så. Så öppnar han munnen och börjar sjunga, och det är otroligt. Vilken röst, och vilken chock!

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar