onsdag 2 maj 2012

Lova 1 år

I Lördags var det födelsedagskalas hemma hos Lova, tänk att den där lilla puddingen redan fyllde 1 år. Galet vad tiden går snabbt. Hon sprang redan fram i hallen i sin söta klänning och var glad och gullig hela kvällen, ett riktig charmtroll! Det bjöds på god mat och tårta och jag rullade hem efteråt kan man säga =) Lova fick film med teletubbies “läggdags”, nappar, och en mjuk docka. Allt för att underlätta sovstunden. Dessa tre saker har i alla fall hjälpt Wille att somna utan problem och sova hela nätterna igenom. Teletubbies är någonting jag trodde jag skulle hata, men har börjat älska eftersom det ger Wille sån lycka och ro i kroppen, enda gången han kan sitta still mer än 10 minuter, han kan till och med sitta still i 1 timme och titta och räkna och skratta och peka och prata till de där gubbarna.
1 år sedan
Grattis lilla Lova på din födelsedag!
(I efterskott)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar