tisdag 8 maj 2012

Wille i Skåne

Så under helgen var Wille och Magnus i Skåne. Det var första gången Wille och jag var ifrån varandra när han faktiskt förstod att vi var ifrån varandra. Wille brukar aldrig annars bry sig om när man säger hej då, men när jag vinkade hej då på tåget så blev han ledsen, det var som om han förstod att detta var med än en eftermiddag, att detta var lite längre. Det gjorde ont i mammahjärtat. Helgen har varit jätteskön (kommer fler inlägg senare kring vad jag gjort) men det hade också varit superkonstigt att vara ifrån Wille och Magnus. Speciellt när Magnus ringer och jag hör Wille i bakgrunden, och han börjar gråta, och jag inte kan göra någonting åt det. Jag kände mig så hjälplös!

Vi köpte en dvd-spelare som man kan ha i på huvudstödet i bilen eller så här smidigt på bordet unde rresan, en gudagåva kan jag verkligen säga!! Jag ser nästan fram emot nästa resa hem till Skövde när jag har hjälp av telletubbies och bonklibitterna. No problemos.

Söta Wille i Skåne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar