måndag 30 november 2009

Bil+Kombi+vuxen?

Shit...
Tiden går så fruktansvärt fort...
Nu har det gått en vecka till helt pang sådär.
Idag var jag hemma i skövde, hela 3 timmar... det kändes bra.
Jag och Magnus har köpt en bil, så jag åkte hem i den, åt lite mat med mor & far, lämnade bilen så pappa kunde byte till vinterdäck, åkte under tiden och hälsade på roso och lilla Astrid, som förövrigt är en alldeles förtjusande liten godbit...
Sedan åkte jag hem för en liten fika, och sedan åkte jag tillbaka till örebro igen.

Kom till skövde vid 15.30, Rosmari vid 17... tillbaka i örebro vid 20.30... förfest kl 22.00... och nu sitter jag här... klockan är 04.26 och jag ska gå och lägga mig efter kvällens festerier... det var riktigt roligt faktiskt...

Imorgon ska jag jobba på Sannakroa, och på kvällen hade jag tänkt att börja julpynta lite, när annars ska man hinna?


Jag ville ha en liten söt bil, som inte tar så mkt plats, och som är bensinsnål... Sen kom jag på att jag är tillsammans med en jätte... Så det blev denna...

6 kommentarer:

  1. frågan är ju om det är du eller rosmari som tagit mest vuxenpoäng nu. jag tror faktiskt på att dte blir du som en vinner. ett barn kan råka bli till, men man kan fan inte råka köpa en kombi :D

    SvaraRadera
  2. fan, då försvinner ju mina enda vuxenpoäng nu! :D

    SvaraRadera
  3. haha men vi som haft combi i snart ett år men inte skrutit om de i enblogg för att "vinna" vuxen tävlingen då.. vi gills inte :-D

    SvaraRadera
  4. Rosmari du får inte ens vara med i leken,,, du har fått bebis... du ÄR vuxen....typ

    SvaraRadera
  5. fu! jag är visst med.. har typ bara två vuxen poäng.. bebis och bil.. sen är det ju inte mer....

    SvaraRadera
  6. har man bebis och bil så är det fan max rosmari,, finns inte så mkt mer vuxet än bebis:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar