fredag 13 november 2009

Uppdatering veckan som gått

Sådär....
Nu har jag då avslutat veckan och där också roadtrippen och kampanjen med LG.
Denna veckan har jag bland annat besökt, Karlstad, Karlskoga, Lindesberg, Årjäng, Sunne, Filipstad, Kristinehamn, Kil och säkert någon mer jag glömt.
Jag sov på hotell i Karlstad och filipstad och har demat mobilen så hårt så jag är sjukt trött på min egen röst just nu, (trodde aldrig jag kunde bli det) :P

Jag lyckades iaf med mitt uppdrag och det verkar som om jag kommer få den bästa mobilen....weeeee... Sjukt cool mobil!!! Jag är så glaaad och nöööjd.

Så när jag kom hem från jobbet idag, så hade Magnus redan åkt. Vi har väl träffats kanske typ 2 dagar nu på 2 veckor, och sämre kommer det bli. Vi jobbar om varandra, så det kan gå flera dagar utan att vi ses, men så är det i tuffa tider.

Men när jag kom hem fick jag iaf se detta som gjorde min dag!
Det hängde en lapp på dörren "Till Erika Wilhelmsson"



Jag vände på den och där stod det


Jag satte på skärmen på datorn för nu var det dags att rapportera dagen, och där ser jag detta.



Sen skulle jag gå på toa, och där hänger denna


Nu mår jag bra, jag får en sjukt bra mobil, och jag har en sjukt bra pojke.... Vad mer kan man önska?

Uppdatering: Skulle sminka mig inför jobbet, och hittade även en liten gömd lapp där också.... Nu letar jag lappar hej vilt.... undra om det ligger någon gömd någon mer stans... vart kan man leta? Vart skulle ni gömma lappar??

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar